Valitse sivu

LÄMMITTELY:

Sytkärilämmittely

SYTKÄRI

6min amrap:

6/6 x hauiskääntö kauppakassilla

18 x polvet käsiin juoksua

Sytkärissä liikutaan 6 minuuttia kovalla teholla. Yritä pitää hyvä vauhti koko treenin ajan. Etsi kotoasi kauppakassi tai reppu, laita siihen painoksi kirjoja, vesipulloja jne. Tämä oletettavasti löytyy jokaisen kodista. Käytetään sitä tänään treenissä.

Kello käyntiin. Tee ensin 6 hauiskääntöä oikalle kädellä, sitten vasemmalla. Seiso suorana ja pidä vartalo tiukkana. Yläasennossa sinun tulisi nähdä rystyset. Pidä kyynärpäät kiinni kyljissä ja yritä nostaa kuorma ilman heilumista. Pidä jalat lantion alla jatkuvasti. Tämän jälkeen palaa lähtöasentoon. Heti perään siirry polvijuoksuun. Nosta kätesi noin navan korkeudelle ja pidä kämmeniä alaspäin. Kosketa kämmeneen polvella ja vaihda jalkaa. Yritä juosta 18 toistoa putkeen.

Helpotuksina voit käyttää pienempää kuormaa kassissa ja/tai laske käsiä alemmaksi.

Tee 6 minuuttia kovalla teholla ja pidä hauskaa!

.