Valitse sivu

EMOM 12 minuuttia

2 x seinäkävely

4 x leuanveto raakana, ote vaihtuu joka kierros

Pyri suorittamaan molemmat liikkeet putkeen ilman taukoja 60 sekunnin aikana. Voit tehdä myös 1 x seinäkävely ja 2 x leukaa, jos haluat hieman helpottaa treeniä tai voimasi ei riitä kirjoitettuihin toistomääriin.

Aloita seinäkävely lattialta vatsallaan, laita jalkapohjat kiinni seinään ja kädet rinnan tasolle lattiaan. Punnerra itsesi ensin ylös ja astu välittömästi taaksepäin seinälle toisella jalalla, sen jälkeen siirrä toinen jalka seinälle ja samaan aikaan työnnät käsilläsi itseäsi ylös seinää pitkin. Kävele seinää pitkin takaperin ylös ja liikuta käsiäsi samassa rytmissä jalkojen kanssa. Kun saat nenän seinään, liike on valmis. Tule peilikuvana ja varovasti alas. Suorita heti seuraava toisto kun napasi koskettaa jälleen lattiaa.

Leuanveto tehdään raakana, eli ei heiluta, kipata eikä sätkitä. Tehdään voimaa. Vaihda otetta jokaisella kierroksella. Leuanveto alkaa roikkumalla suorilla käsillä. Aloita liike vetämällä olkapäät alas ja aktivoimalla hartiat, tämän jälkeen tuo jalat aavistuksen putken etupuolelle ja purista pakaroita yhteen. Vedä leukasi putken yli yhtenä sulavana liikkeenä ja laskeudu takaisin ala-asentoon. Käytä otteina myötä, vasta, risti, kapea ja leveä.

Suorita yksi kierros minuutin välein ja tee yhteensä 12 kierrosta.