Valitse sivu

15min timelimit:

raaka rinnalleveto 2RM kosketus-ja-veto -tyylillä

Pistesaaliisi on päivän raskain kakkonen. Liike pitää olla kosketus-ja-veto -tyylillä, eli ei pudotuksia. Laita kello käyntiin ja sinulla on 15 minuuttia aikaa löytää raskas kakkonen tälle päivälle. Lämmittele hyvin ennen kuin aloitat ja tee muutamia haastavia nostoja alle.

Tanko starttaa lattiasta. Kädet ovat säärien ulkopuolella kiinni tangossa ja kantapääsi ovat lattiassa. Koukista kehoasi lantiosta, polvissa voi olla pieni koukistus. Selkäsi on suorana ja nosta aktiivisesti rintaa ylöspäin. Kädet suorana. Vedä iso happi keuhkoihin.

Paina kantapäitä voimakkaasti lattiaan ja nosta rintaasi ylös. Vedä tanko kiinni itseesi ja anna sen nousta sääriä pitkin. Kun pääset polvien ohi, paina kaasu pohjaan. Tuo rinta pystyyn ja hyppää suoraan ylöspäin. Vedä rajusti hartioita korviin ja vedä tankoa ylöspäin maksimivoimalla. Kun tanko liikkuu ylöspäin, lyö kyynärpääsi tangon ympäri ja vedä itsesi tangon alle puolikyykkyyn, pidä kyynärpääsi ylhäällä. Kantapäät alas, polvet ulos. Nouse seisomaan ja toisto valmis. Suorita toinen toisto päästämättä tangosta irti.

3min amrap:

raaka rinnalleveto 70% päivän maksimista

Laske tankoon 70% päivän maksimista ja tee kolmen minuutin aikana niin monta raakaa rinnallevetoa kuin ehdit.