Valitse sivu

14 x kiekkopunnerrus käsien välissä

12 x ranskalainen punnerrus selinmakuu käsipainolla

10 x jalat kiekkoon

Jättiläissarjana, 7 kierrosta yhteensä

Tässä on hauska jumppa, jossa vaihtelet käsipainojen ja levypainon välillä. Treeni keskittyy rintaan, olkapäihin, ojentajiin ja keskivartaloon. Kaikki kolme liikettä suoritetaan putkeen jättiläissarjana, vasta sen jälkeen pidetään pieni huili.

Ota esimerkiksi 10 kilon levypaino ja mene makaamaan lattialle selinmakuulle, laita jalat koukkuun. Purista kiekkoa kämmenien väliin ja laske kiekko pystyasennossa keskelle rintaa. Tämä jälkeen punnerra kädet suoriksi rinnan päälle, kiekko on jatkuvasti kämmenien välissä puristuksessa. Tee 14 toistoa.

Heti perään ilman taukoa ota käsipainot kyytiin ja ole edelleen selinmakuulla lattialla. Nosta käsipainot suorille käsille rinnan päälle. Pidä kyynärpäät paikoillaan ja kosketa kässäreillä lattiaa korvien vierestä. Tämän jälkeen punnerra ne takaisin lähtöasentoonsa. Tee 12 toistoa.

Välittömästi ranskalaisten jälkeen ota jälleen sama levypaino ja nosta se vuorostaan rinnan päälle suorille käsille. Jännitä keskivartaloasi, laita jalat suoraksi lattian suuntaisesti, taita kehoasi lonkasta ja koske jaloille kiekkoon. Sen jälkeen palaa lähtöasentoon takaisin ja hipaise lattiaa kantapäillä. Tee 10 toistoa.

Kun toistot ovat suoritettu, pidä 2min taukoa. Toista 7 kierrosta. Ota haastavat painot.