Valitse sivu

 

LÄMMITTELY:

Lämmittely nro 1

SYTKÄRI

10 x punnerrus

40 x polvennostojuoksua

20 x hartiakosketus punnerrusasento

30 x kyykkyhyppy

4 kierrosta

Sytkärillä vähän volyymiä tänään. Neljä kierrosta herkkua tulossa. Saat vähentää toistoja tarvittaessa, olen tietoisesti laittanut paljon työtä tänään Sytkärille.

Treeni alkaa 10 normaalilla ja puhtalla punnerruksella. Käytä tarvittaessa polvia maassa tai punnerra seinää vasten. Mutta pidä keskivartalo tiukkana ja katso että olkapääsi ovat ranteiden yläpuolella. 

Heti punnerruksen jälkeen tehdään 40 polvennostojuoksua. Kädet ovat noin 90 asteen kulmassa ja kosketat polvilla käsiin vuorotellen. Kipitä 40 toistoa putkeen. Jos tarvitsee tauottaa, tee esimerkiksi 20 toistoa, pieni tauko ja loput 20 toistoa. Säädä käsiä tarvittaessa alemmaksi, mutta pidä edelleen 40 toistoa.

Hartiakosketuksessa kosket vastakkaisella kädellä vastakkaiseen hartiaan. Pidä tarvittaessa polvia maassa. Pyri läpsyttelemään toistot ripeästi. Saat keinuttaa kroppaa puolelta toiselle tai voit haastaa keskivartaloa enemmän pitämällä lantion paikoillaan läpsyn aikana.

Ja lopuksi 30 kyykkyhyppyä. Pidä jalat lantion alla, työnnä ensin lantiota taaksepäin ja sen jälkeen laskeudut kohti lattiaa. Heti kun sormet koskettavat lattiaa jalkaterien vierestä pomppaa irti lattiasta ja suorista kehosi ilmalennon aikana.

Tee raivolla neljä kierrosta ja selviydy!