Valitse sivu

SUOSITELLUT LISÄTREENIT TÄNÄÄN

Ennen: persikka

Jälkeen: 

LÄMMITTELY:

flow 2

KIPINÄ1

10min amrap:

20 x vankilakyykky

10 x military burpee

40 x hartiakosketus ristiin punnerrusasennosta

Tarkoitus olisi tehdä niin monta kierrosta kuin ehtii 10 minuutissa hyvällä ja puhtaalla tekniikalla. Vankilakyykyssä pidä kädet niskassa, jalat lantion alla ja käy syväkyykyssä. Samalla kun tulet ylös hyppää irti lattiasta ja ojenna keho suoraksi. Military burpeessa liikkeeseen lisätään lankkuhyppy/haarahyppy lattiassa, muuten liike on normaali burpee. Hartiakosketuksissa koske ristiin vastakkaiseen hartiaan punnerrusasennosta. Jos haluat haastetta, pidä lantio paikoillaan kosketuksen aikana.

Taktiikkana on suorittaa treeni sellaista vauhtia, että sinun ei tarvitse pitää yhtään taukoa työsarjan aikana ja suoritustekniikka pysyy hyvänä. Säädä intensiteetti itsellesi sopivaksi, pidä tauot aina liikkeiden välissä. Tee 20 vankilakyykkyä putkeen, sen jälkeen ravistelut jaloille ja käsille. Vedä happea ja sitten käyt burpeiden kimpuun. Jälleen kaikki 10 putkeen. Tässä burpeeversiossa intensiteetti on automaattisesti hieman alhaisempi, joten käytä sitä hyödyksi. Hartiakosketus on treenin palauttava osuus, tee kaikki 40 putkeen ja käy heti perään seuraavan kierroksen kimppuun. Jos mahdollista, suorita koko treeni ilman juomataukoja.