KIPINÄSÄKKI

20-2 x rinnalleveto riipusta + ylöstyöntö

12 x takakyykky jokaisen sarjan jälkeen

Aloita tekemällä 20 toistoa rinnallevetoa riipusta ylöstyönnöllä. Kun saat 20 täyteen, tee 12 toistoa takakyykkyä säkki selässä. Seuraavalla kierroksella vähennät 2 toistoa rivesarjasta, eli suoritat 18. Takakyykkyä 12. Sitten riveä ja työntöä 16, takakyykkyä 12. Ja niin edelleen, jokaisen kierroksen jälkeen vähennät 2 toistoa rivekombosta ja takakyykky on vakio jatkuvasti. Viimeisessä sarjassa teet 2 riveä riipusta ylöstyönnöllä ja 12 takakyykkyä.

Rinnallevedossa Roguen säkki on pirun hyvä, koska siinä on kahvat mistä pitää kiinni. Tämä auttaa huomattavasti pitämään tekniikan kasassa. Riiputa säkkiä kehon etupuolella siten, että tunnet takareisissä kireyden, kumarru rohkeasti säkin päälle mutta pidä selkä suorana. Tästä asennosta työnnä voimakkaasti lantiota eteenpäin ja vedä samaan aikaan rajusti hartioita korviin sekä nykäise säkki voimalla eturäkkiin. Heti perään työnnä säkki suorille käsille ja pää väistää säkin.

Takakyykky on muuten normaali kyykky, mutta pidät vain säkkiä selässä.