Valitse sivu

SUOSITELLUT LISÄTREENIT TÄNÄÄN

Ennen: kipinänosto

Jälkeen: tuplia 10min

LÄMMITTELY:

Yleislämmittely nro 1

KIPINÄ1

200m juoksu

14 x maastaveto käsipainoilla

60s lepo

4 kierrosta

Tähän vuodenaikaan raikasta pyrähdystä ulkona. Mittaa 200m pätkä ja täräytä se todella nopeasti. Heti perään 14 maastavetoa käsipainoilla. Yritä tehdä kaikki toistot putkeen, mutta ilman riehumista. Tee hyvällä tekniikalla. Katso että selkäsi on suorana, vatsa on tiukkana, jalat ovat tukevasti maassa. Vedä kässäreitä ylöspäin painamalla kantapäitä maahan, ajattele nostavasi kauppakasseja 14 kertaa putkeen. Tee se ihan samalla tavalla kuin olisit Citymarketin kassajonossa. Sama liike.

Maastavetojen jälkeen pidä 60 sekunnin lepo ja suorita seuraava kierros. Tee yhteensä 4 kierrosta. Yritä puskea jokaisella kierroksella kovaa.

Jos et halua juosta, voit hyppiä tuplia tai tehdä porrasjuoksua 40 sekuntia.

Voit myös tehdä Kipinä2 levytangolla tai myös Kipinä3 hiekkäsäkillä.