KIPINÄSÄKKI

80 x säkkiaskelkyykky

50 x säkkimaastaveto

30 x säkkiboksiaskellus 50cm

Aivan mahtava jalkaluukutus. Tehdään 1 kierros tätä herkkua. Askelkyykyssä säkki on selässä ja suorita 80 toistoa yhteensä, jalka vaihtuu jokaisen toiston kohdalla. Takajalan polvi tulisi osua lattiaan. Muista pitää keskivartalo todella tiukkana, et halua kumartua ja siten turhaan rasittaa ala-selkääsi tässä liikkeessä. 80 toistoon menee tovi, joten huilaa kun tarpeellista. Tee esimerkiksi 20 toiston sarjoja.

Säkkimaastavedossa säkki liikkuu sääriäsi ja reisiäsi pitkin jatkuvasti joko ylös- tai alaspäin. Roguen säkin kahvoista on helppo vetää säkkiä. Ala-asennossa säkki on jalkojesi päällä ja yläasennossa koko kehosi on ojennettu. Suorita 50 toistoa. Tee esimerkiksi 25 toistoa ja pidä pieni huili. Sen jälkeen loput.

Treeni päättyy 30 toistoa säkkiboksiaskellusta 50 sentin korokkeelle. Jokaisella toistolla vaihdetaan jalkaa. Pidä hyvin säkistä kiinni kun astelet. Vältä kaikkea kumartelua, pidä leuka ylhäällä ja hengitä jokaisen toiston kohdalla. Nauti järkyttävästä poltteesta reisissä.