LÄMMITTELY:

kyykky

SYTKÄRI

10min amrap:

30 x porrasjuoksu

20 x kyykky

10 x istumaannousu 

Sytkärin viikko alkaa 10 minuutin urakalla. Keskivartaloa kahdella liikkeellä sekä hieman jalkoja välissä. Kello käyntiin. 10 minuutin aikana suorita niin monta kierrosta kuin ehdit seuraavaa: 30 x porrasjuoksu, heti perään 20 x kyykkyä ja viimeisenä 10 x istumaannousu. Heti kun saat viimeisen istumaannousun valmiiksi, aloita välittömästi perään uusi kierros porrasjuoksua.

Sytkärin tehtävänä on puskea koko 10 minuuttia toistoja ilman suurempia taukoja. Eli ota alusta heti sellainen intensiteetti että pystyt puskemaan jatkuvasti toistoja. Tauot eivät saa olla 20s pidempiä!! Haluamme paljon toistoja. Helpota treeniä tarvittaessa käyttämällä koroketta peffan alla tai laita jalat istumaannousussa painojen alle.

Porrasjuoksussa jos mahdollista, yritä koskettaa polvella käsivarteen tai niin lähelle kuin pääset. Yksi polvi on yksi toisto. Kyykyssä suosi syväkyykkyä ja istumaannousussa koske käsillä kenkiin liikkeen lopussa. Muuten saat ottaa käsillä vauhtia niin paljon kuin tarvitset.