Valitse sivu

LÄMMITTELY:

takareisiflow

SYTKÄRI

12 x hyväähuomenta reppu selässä

12 x kyykkykombo reppu selässä

12 x hyppy repun yli

5 kierrosta

Sytkäri treenaa tänään repun kanssa. Eli tarvitset kotoa repun, jonka saat selkään. Laita reppuun painoksi vesipulloja ja kirjoja. Reppu voi olla mikä tahansa, kunhan sen saa selkään hihnoilla.

Aloitetaan treeni tekemällä 12 hyvää huomenta ja pidetään reppu selässä. Aloita seisomalla haara-asennossa ja työnnä lonkkaa suoraan taaksepäin, mutta pidä polvet lukossa. Pyri taittamaan lonkka 90 asteen kulmaan. Tee 12 toistoa putkeen. 

Heti perään tehdään 12 kyykkykomboa. Yksi kombo on seuraava: askelkyykky + askelkyykky + kyykky. Suorita tätä herkkua 12 toistoa putkeen. Mielestäni reppu pysyi paremmin selässä kun pidin sen olkahihnoista kiinni samaan aikaan. Suosittelen kokeilemaan.

Viimeisenä liikkenä hypätään repun yli. Eli ota reppu pois selästä ja siirrä se lattialle. Hyppää repun yli tasajalkaa joko sivuttain tai rintamasuunta edellä.

Tätä koko settiä suoritetaan 5 kierrosta hyvällä vauhdilla. Helpotuksina voit astua repun yli tai tehdä koko treenin ilman reppua.