Valitse sivu

LÄMMITTELY:

flow 2

SYTKÄRI

10 x seinähyppy

10 x burpee

5 kierrosta

Halumme sytkärin olevan myöskin täynnä räjähtävää toimintaa Kipinä3:n tyylillä. Joten käytetään tänään kahta liikettä, joissa molemmissa rajut suunnanvaihdot. Tehdään 10 seinähyppyä ja heti perään 10 burpeeta. Toistetaan tätä 5 kierrosta mahdollisimman kovalla teholla. Sytkärin tehtävänä olisi riehua treeni läpi.

Seinähypyssä mene nelinkontin seinän viereen, siten että selkäsi ja peffasi osoittavat seinään. Jalkapohjasi ovat kiinni suurinpiirtein seinässä. Tästä sinun pitäisi ensin nostaa lonkka ylös ja ponnistaa silmänräpäyksen ajaksi käsien varaan ja samaan aikaan heität molemmat jalat seinälle. Yritä päästä heti täyteen ojennukseen ja välittömästi tule alas seinältä. Heti kun polvet koskettavat lattiaan, suorita seuraava toisto. Yritä tikata 10 toistoa putkeen ja sen jälkeen 10 burpeeta heti perään. Tällä kertaa burpee olisi lattiaan saakka, eli pyri ottamaan rohkeasti kontakti koko eturuumiilla lattiaan.

Tässä treenissä ”ei” ole taktiikkaa, yrität vain selviytyä mahdollisimman ripeästi treenistä. Kova intensiteetti koko ajan.

Helpotuksena voit astua seinälle tai voit poistaa burpeesta punnerruksen. Pääasia että intensiteetti on hyvä koko ajan. Yritä alle 10 minuutin suoritukseen.