LÄMMITTELY:

flow 1.0

SYTKÄRI

10min amrap:

10 x haarahyppy

10 x sisäänuloshyppy

10 x commando

Haluamme pomppuja myös sytkäriin tänään. Tehdään 10 minuutin kuntotreeni, joka on hyvin keskivartalopainotteinen. Aloitetaan treeni tekemällä 10 perushaarahyppyä. Seiso suorana, kädet ovat kiinni kehossa ja jalkasi ovat yhdessä. Hyppää tästä X:ksi ja palaa takaisin lähtöasentoon. Tee aina 10 toistoa putkeen jokaisella kierroksella.

Sitten hieman vaikeampi. Heti haarahyppyjen jälkeen mene lähtöasentoon, eli punnerrusasentoon. Yritä hypätä jalat käsien ulkopuolelle sormien tasolle ja sen jälkeen yritä hypätä takaisin lähtöasentoon. Toista tätä 10 toistoa putkeen. Helpotuksina tässä voit lyhentää liikelaajuutta.

Kolmantena liikkeenä suorita 10 toistoa commandoa. Aloita lankkuasennosta ja nouse punnerrusasentoon käsi kerrallaan, tämä on yksi toisto. Sen jälkeen palaat taas lähtöasentoon ja nouse toisen käden avulla punnerrusasentoon. Suorita 10 toistoa, helpota liikettä tarvittaessa pitämällä polvia maassa.

Anna mennä ja pidä hauskaa.