Valitse sivu

SUOSITELLUT LISÄTREENIT TÄNÄÄN

Ennen: kipinäkali

Jälkeen:

LÄMMITTELY:

Yleislämmittely

KIPINÄ1

50 x haarahyppy

12 x soutu punnerrusasennosta käsipainoilla + punnerrus

12 x läpiammunta

5 kierrosta

Keikka lähtee käyntiin 50 toistolla perinteistä haarahyppyä. Yritä pomppia koko sarja yhdellä tauolla tai mielellään koko setti putkeen. Aloitusasennossa jalat ja kädet ovat kiinni kehossa, seisot suorana. Loppuasennossa riittää kun olet X:nä, eli kädet ja jalat selkeästi kehon keskilinjan ulkopuolella. Yläasennossa yritä saada kädet vielä yhteen.

Soutu punnerruasennosta tapahtuu pitämällä kädet kiinni kässäreissä. Painot olisivat hartioiden leveydellä. Punnerra ensin käsipainojen väliin ja kun tulet punnerruksesta ylös, vedä vuorotellen käsipainot kiinni kylkiin. Tämä koko kombo on yksi toisto. Suorita 12 toistoa yhteensä.

Läpiammuntaa varten tarvitset tässä treenissä myös kaksi penkkiä keittiöstäsi. Laita penkit sen verran etäälle toisistaan että mahdut niiden väliin. Laita kädet penkille ja mene punnerruasentoon niiden väliin. Heilauta kehosi punnerrusasennosta penkkien toiselle puolella takanojaan, sen jälkeen heilauta itsesi takaisin. Suorita yhteenä 12 kertaa. Videolla tekniset pointit.

Helpotuksina voit pitää punnerruksessa polvia maassa. Läpiammunnan voit myös kävellä lattiaa pitkin eteen ja taakse.

Ennen treeniä suosittelemme kalisteniikkaa. Lämppäriksi riittää tänään yleislämmittely.