Valitse sivu

LÄMMITTELY:

flow 2

SYTKÄRI

400m juoksu

15 x reppu lattialta suorille

2 kierrosta

Valmistele reppu ennen treeniä. Laita jotain juomapulloja, kirjoja tms repun sisään.

Juoksua luvassa. 400m pyrähdys. Jos olosuhteet eivät salli juoksemista tai haluat helpottaa, suorita silloin 2 minuuttia esimerkiksi porrasjuoksua. Optimaalinen aika juoksuun on noin 2:00 – 2:30.

Heti juoksun jälkeen käy kiinni reppuun, joka on lattialla. Älä ota hihnoista kiinni, vaan tarraa itse reppuun kiinni. Nosta reppu lattiasta suorille käsille yhtenä piiskamaisena liikkeenä. Taita pelkästään kehoa lantiosta, pyri pitämään polvet aikalailla lukossa. Haluamme tavallaan matkia tempausta repulla, joten pidetään koko ajan takareidet ja hanuri kireänä. Tällöin saamme enemmän räjähtävyyttä mukaan treeniin.

Laita repun sisälle jotain hankalaa, sellaista mikä elää hieman treenin aikana. Silloin joudut tekemään enemmän korjausliikkeitä keskivartalolla ja treenistä on hyötyä.

Suorita kaksi kierrosta.