SUOSITELLUT LISÄTREENIT TÄNÄÄN

Ennen: kipinäkali

Jälkeen: 

LÄMMITTELY:

rinnalleveto

KIPINÄ2

30s ON / 30s OFF

saksityöntö

etukyykky

raaka rinnalleveto riipusta

maastaveto

5 kierrosta

Hyvin tekninen tankojumppa tulossa. Laita tankoon noin 50% maksimistasi ja mittaa se heikoimman lenkin mukaan. Todennäköisesti se on työntö, joten suosittelemme sen mukaan asettamaan painot tankoon. Haluamme paljon toistoja 30 sekunnin intervallin aikana, joten puolet maksimista kuulostaa hyvälle.

Yritä olla mahdollisimman räjähtävä työnnössä ja rinnallevedossa. Laita jalat kunnolla liikkumaan. Saksityönnössä lyö jalat lattiaan samalla kun menet tangon alle. Lyö kyynärpäät lukkoon ja muista jännittää koko kehoa. Rinnallevedossa lyö voimakkaasti kyynärpäät tangon ympäri allemenossa. Kirjastosta löytyy lisää vinkkejä.

Etukyykky on pumppaamista, pidä kyynärpäät ylhäällä ja keskivartalo todella tiukkana. Älä kumartele vaan varmista hyvä asento koko ajan, yritä painaa kantapäitä lattiaan jatkuvasti. Maastavedossa liikuta kuormaa sääriä ja reisiä pitkin jatkuvasti, haluamme pitää kuorman lähellä lonkkaa jolloin nostat enemmän jaloilla etkä selällä. Yritä puskea toistoja jokaisessa intervallissa, ole aggressiivinen.

 

KIPINÄ1

30s ON / 30s OFF

saksityöntö käsipainoilla

etukyykky käsipainoilla

raaka rinnalleveto riipusta käsipainoilla

maastaveto käsipainoilla

5 kierrosta