SUOSITELLUT LISÄTREENIT TÄNÄÄN

Ennen:

Jälkeen: persikka

LÄMMITTELY:

takareisiflow

KIPINÄ3

48 x kyykkyhyppy

8 x rengasdippi

12 x etuheilautus

8 kierrosta

Kondista ja voimaa. Mukavaa. Tehdään ensin 48 kyykkyhyppyä perinteisellä tyylillä. Seiso suorana, kosketa sormenpäillä lattiaan taittamalla lonkasta ja pomppaa ilmaan. Ilmassa ojenna lonkka eteen. Tikkaa 48 toistoa putkeen jos mahdollista.

Sen jälkeen voimaillaan rengasdipillä, niitä pitäisi suorittaa 8 toistoa. Kirjastosta löytyy tekniikkavinkit. Käytä tarvittaessa kumpparia polvien alla tai tee dippi suoralla tangolla. Kipinä1:n timanttipunnerrus on myös hyvä tapa helpottaa liikettä.

Etuheilautusta tehdään 12 toistoa. Kipinän liikestandardissa kuula menee pään yli ja silmät pitää näkyä pallon alapuolelta edestä katsottuna. Joten seuraat vain että kuula heilahtaa pääsi yli riittävästi. Heilautuksen taka-asennossa kuula käy takareisien takana. Heilautuksessa kyynärvarret tulevat selkeään kontaktiin kehoon ja anna lonkan nostaa kuula ylös. Joten kontaktia rohkeasti kuulaan.

8 kierrosta. Helpota dippiä sen verran että selviät siitä läpi.