LÄMMITTELY:

sytkäri

SYTKÄRI

24 x kyykkyhyppy

12 x kapea punnerrus

12 x hyväähuomenta

6 kierrosta

Missiona on tehdä samalla tavalla sytkärin keikka kuin kipinä. On kondista ja voimaa sekaisin. Keikka alkaa 24 normaalilla kyykkyhypyllä. Käy koskemassa sormenpäillä lattiaan jalkaterän ulkopuolelta ja pomppaa koko kroppa irti lattiasta. Ilmalennon aikana tuo lonkka eteen ja suorita seuraava toisto.

Kapea punnerrus saisi olla haastava, mutta siten että selviät siitä. Kapeassa punnerruksessa kyynärpäät kulkevat kylkiä pitkin. Voit myös tehdä kapean punnerruksen korokkeelta tai vaikka seinää vasten. Mutta tee siitä edelleen itsellesi haastavaa. 12 toistoa.

Kierroksen päättää 12 toistoa hyväähuomenta. Seiso leveässä haarassa ja taita kehoa 90 asteen kulmaan lonkasta. Pidä samaan aikaan polvet lukossa. Liike alkaa työntämällä takapuolta taaksepäin ja taittamalla yläkehoasi lonkasta. Kädet niskassa.

Suorita tätä herkkua 6 kierrosta. Kondisosuudet tikkaa menemään hyvällä intensiteetillä ja panosta hyviin toistoihin myös voimaosuudessa.