Valitse sivu

 

KIPINÄSÄKKI

10min amrap:

rinnalleveto+työntö+vala-askelkyykyt

Herkkusäkki liikkuu jälleen. Säkkijumpat ovat parasta. Tällä kertaa tehdään 10 minuutin amrap. Otetaan ensin säkki kyytiin rinnallevedolla, heti perään työnnetään säkki suorille käsille ja viimeiseksi suoritetaan molemmille jaloille vala-askelkyykky. Säkki on samaan aikaan suorilla käsillä.

Ehdottomasti suosittelen tähän treeniin Roguen säkkiä, jossa on kahvat mukana. Niistä on helppo suorittaa tekniikkaa, ilman että säkki karkaa käsistä. Rinnallevedossa yritä vetää säkkiä kyytiin läheltä kehoa ja voimalla, jotta saat käännettyä kyynärpääsi ja ranteesi säkin alle. Heti kun olet saanut säkin eturäkkiin, voit suorittaa raakatyönnön tai saksityönnön suorille käsille. Ja lopulta suorita askelkyykyt molemmille jaloille. Askelkyykyssä astu eteenpäin ja muista jännittää keskivartaloa niin paljon kuin pystyt. Vala-askelkyykky syö sitä uskomattoman paljon ja vaatii hurjaa voimaa keskivartalosta.

Tee 10 minuutta tätä hauskaa säkkirumbaa. Hiki tulee ja säkki saa kyytiä. Itse paiskoin säkkiä surutta suorilta käsiltä alas, älä turhaan tuhlaa voimaa alaslaskuun.