TYKIT JA PERSIKKA

10/10 x etuheilautus stopparilla 1-kädellä

10/10 x keskitetty hauiskääntö käsipainolla syväkyykystä

10/10 x ranskalainen punnerrus käsipainolla selinmakuulta

5 kierrosta

Etuheilautuksessa pidä kuula lattiassa noin 30cm jalkojesi edessä. Kyykisty ja nosta lonkkaa ylös, jotta takareidet aktivoituvat. Ota kuulan kahvasta kiinni, pysy kyykyssä ja heilauta kuula taakse. Tämän jälkeen ojenna voimakkaasti lonkkaa eteen kun kuula liikkuu kehon etupuolelle. Yritä heilauttaa kuula oman pään korkeudelle. Samaan aikaan jännitä hanuria ja reisiä niin paljon kuin pystyt. Anna heilautuksen viedä kuula jälleen taakse ja kyykistyt vastaan. Sama heilautusliike vie kuulan myös takaisin lähtöpisteeseen jonka jälkeen suorita seuraava toisto. Tee 10 ensin toiseen käteen ja sitten 10 toistoa toiseen.

Keskitetyssä hauiskäännössä olet syväkyykyssä ja tue toinen kyynärpää sisäreiteen. Koukista hauista ja tuo käsipaino ylös. Tämän jälkeen lasket käsipainon lattiaan saakka ja suorita seuraava toisto. Koko ajan kyynärpää on kiinni sisäreidessä ja tuettuna siihen. Tee myös 10 ja 10 toistoa.

Viimeisessä liikkeessä olet selinmakuulla ja käsipaino on rinnan yläpuolella suoralla kädellä. Pidä kyynärpää paikoillaan ja taita kässäri korvan viereen lattialle ja tuo takaisin. Toisella kädellä voit tukea kyynärpäästä. Suorita myös 10 ja 10 toistoa.

Tee tätä yhteensä 5 kierrosta hyvällä tuntemuksella. Videosta tuli jostain syystä mykkä.