KIPINÄ1

7min amrap:

military burpee

Melkoista herkkua luvassa Kipinässä ja Sytkärissä, sillä molemmat tekevät saman treenin! Very lovely!

Tämä on 7 minuutin pieni kuntotesti. Tehdään niin monta toistoa military burpeeta kuin ikinä vain mahdollista. Militaryssä seiso suorana, jalat lantion leveydellä. Aloita liike taittamalla lonkasta ja kurota kädet lattiaan. Heti kun yletyt lattiaan ponnista taakse punnerrusasentoon ja tee normaali punnerrus. Kun olet suorittanut punnerruksen, tee vielä haarahyppy samasta asennosta. Tämän jälkeen vasta ponnista jalat takaisin käsien viereen ja nouse seisomaan.

Helpotuksina voit käyttää askellusta tai poistaa punnerruksen liikkeestä.

Tässä treenissä ei ole taktiikkaa. Tämä 7 minuutin tykitys täysillä alusta loppuun saakka. Laske toistot ja pistä itsellesi muistiin. Onnea matkaan!

Ennen treeniä voi suorittaa voimaa. Toimii hyvänä herätteenä tähän treeniin. Ja itse treenin jälkeen voi käydä hanurin kimppuun.

Uusinta 21.12.2020.